مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 06:552022-01-02حوادث

زحمات پرسنل آتش نشانی کرمانشاه فراموش نشدنی است 


استاندار کرمانشاه با تقدیر از زحمات همه عوامل در مهار آتش سوزی ساختمان 9 طبقه در بلوار ظفر جنوبی شهر کرمانشاه گفت: در مهار این آتش سوزی همه عوامل از جمله پرسنل آتشنشانی تلاش های بسیار ارزشمند و موثری انجام دادند.

- هوشنگ بازوند در جلسه ای که به منظور بررسی این حادثه و هماهنگی لازم به منظور کمک به ساکنین این ساختمان برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولین ذیربط و دادستان کرمانشاه خواسته ایم که بررسی های لازم را برای شناسایی دستگاه هایی که وظایف خود را به درستی برای اتمام ساختمان ها برای شرایط مسکونی انجام نمی دهند، پیگیری کنند.

وی همچنین خواستار فرهنگ سازی از سوی رسانه ها و صدا و سیما برای اطلاع رسانی به مردم در زمان وقوع حادثه برای اجازه فعالیت به عوامل موثر در مهار آتش سوزی شد و گفت: صدا و سیما موظف است با فرهنگ سازی مردم را از حضور در حادثه هایی که مانع از فعالیت بیشتر عوامل موثر برای کنترل حادثه می شود، منع کند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به وارد شدن لطمات روحی به ساکنین این ساختمان خواستار اجرای برنامه های لازم به منظور کمک به بازسازی روحی افراد این ساختمان شد.

وی با تقدیر از زحمات همه عوامل از جمله آتشنشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و اورژانس گفت: از زحمات همه این عزیزان به ویژه پرسنل آتشنشانی در مهار آتش این مجتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زحمات پرسنل آتش نشانی کرمانشاه فراموش نشدنی است 

زحمات پرسنل آتش نشانی کرمانشاه فراموش نشدنی است